♡ Frustration

Det här med relationer.  Olika relationer, påtvingade nära relationer.  Som inte fungerar.  Som tar så fruktansvärt mycket energi, utan att man ens är fysiskt uppi det. Och utan att man väljer det..  Jag blir så jäkla frustrerade. O jag är så förbannat less på all självömkan, och allt jävla trams så jag tror jag blir vansinnig snart. 
På ett sätt tycker jag synd om, och tycker det är tragiskt.  O tragiskt är det ju, på fler än ett sätt.  Men jag orkar helt ärligt inte tycka synd om längre. 
 
Det är ju bara självförvållat.  På alla sätt och vis. O då är det inte synd om, det är patetiskt och tragiskt att det är så. 
Barnen i Filippinerna ÄR det synd om, människor som inte har någonstans att bo, ÄR det synd om. 
Dom som inte har mat på bordet är det synd om. Alla sjuka barn ÄR det synd om!!
 
Jisses!  
 
Får se hur vi löser det här, jag känner nämligen att jag vill lägga energin på MIN familj och mina bästa vänner!  Som behöver mig. 
Mina barn och min sambo förtjänar en glad mamma, som orkar.  O jag vill va den vännen som klarar av att vara stark, och som kan vara stark för två om det ska vara så!  ♡ Jag vill helt enkelt lägga min energi på mig själv, och dom jag älskar!  
 
Konfrontera problemet, det är vad som behövs.  Så kanske man kan släppa, och gå vidare.  O slippa bli dränerad på energi. 
 
Svammel, svammel jag VET. Men behövde försöka sätta ord på't.
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Man måste få ut sånt också!
Svårt är det ju när det är påtvingat, när man egentligen bara vill skrika och skicka människan(orna) så långt bort från sig själv och sitt men det inte går för då drabbas man av annat istället...

Hoppas det löser sig så du kan lägga den energin på dig, din familj och vännerna som verkligen behöver det nu! ♥

Svar: Ja, sjukt frustrerande! ! Man vill liksom som du säger bara be dom dra långt åt helvete! O jag vet att du vet mkt väl, vi sitter väl lite i samma båt kan man säga! ;)
Men imorgon om jag har tid ska jag ta tag i det här!
Puss ♡
Joanna

2013-11-20 @ 16:09:12
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Det är det verkligen!
Ja vi gör väl kanske det ;)
Kommer dröja för mig innan jag kan ta tag i det dock, men den dagen det blir av kommer bli sååååå skön!

PUSS! (Ska tänka lite extra på dig imorgon då!!) ♥♥♥

Svar: Det förstår jag! Ja tack, det kan nog behövas! ;)

♡♡♡
Joanna

2013-11-20 @ 19:37:16
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Madde

Svårt att få energin att räcka till alla. Man behöver få lite tillbaka för att kunna skicka det vidare.

Vet inte vad som hänt men jag hoppas det löser sig för dig =) Skickar lite styrkekramar!

Svar: Ja, så är det absolut! Annars går man till slut under själv..Jag är dock rätt stolt idag, då jag faktiskt konfronterade och sa precis vad jag tyckte och kände. O gjorde klart vad som gäller för att det ska fungera! Tänker lite som så att det kan verkligen INTE bli värre utan bara bättre! :) o förhoppningsvis gick det mesta in för personen ifråga! :)

Tack för värmande och stöttande ord.. ♡
Kram
Joanna

2013-11-21 @ 23:43:39
URL: http://www.maaddiii.blogg.se
Postat av: mamma

Stolt över dig Joanna, inte många som vågar konfrontera, visar att du bryr dig, fin egenskap det. Tror att de som berörs oxå inser det småningom. Älskar dig <3

Svar: ♡Ja, det kan ju omöjligt bli värre..
Kram
Joanna

2013-11-21 @ 23:45:39

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0