♡ Nattsudd

II lördags somnade jag före 22 och hade dessutom sovmorgon igår!  Det var nog tur, då jag inatt kom hem vid 02.30 jisses!  Så sent ere fasen år sen jag var ute.. Dunade in strax efter tre, o trodde jag skulle vara helt färdig imorse när Edwin vaknade.  Men jag var ju inte så trött, toppen! 
 
Tillbringade kvällen och större delen av  natten, med en av mina allra bästa vänner! ♡  Det var så otroligt mysigt, skönt, ledsamt, roligt och trevligt!  Bara att få krama om, var otroligt!  Älskade, älskade vän!  ♡
I eftermiddag blir det häng igen, tillsammans med hela järngänget och kids!  Utom lilla L då, som är i Umeå med pappan.. älskade lilla trollunge som vi längtar efter dig!  Å Hoppas på att kunna få ses snart..
 
Lowa ville stanna hos morfarn och sova där inatt, då vi åt middag där igår.  O det fick hon ju såklart göra! :)  Blev bjudna på friterad fläskfile, med ris och grönsaker!  Riktigt gott!  (Tomten, vi önskar oss en fritös i julklapp)  :)
 
Nu ska jag och lill Tornadon åka på kyrkis!  Ska bli trevligt, är alltid så mysigt där! :) 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0