♡ Så mycket bättre

Jag sov fasen till tio idag.. Holy Shit, vad skönt det var!  :) Tio timmar rakt av, bara sådär.. Jajjemän. 
Trots dessa timmar så har jag ändå varit riktigt trött idag. Tio timmar kanske är lite väl, när det vanligtvis blir ungefär sex timmar! ;)
Förövrigt så är fem timmar, sammanhängande sömn alltså, vad hjärnan behöver för att laga sig och bearbeta allt som händer på en dag.  För en vuxen då.. 
Fem timmar tycker dock jag är lite för lite.. Jag behöver minst sju för att vara pigg.  :)
 
När jag fått i mig frukost o barnen lunch, så for vi till valla. För att umgås med Sandra o familjen. . Alltid lika trevligt, även om det blir långt mellan gångerna.  Han jag delar brevlådan med, har tillbringat dagen i garaget.. 
Imorgon blire dock lite kvalitetstid, badhuset kanske?  Edwin har ju nästan slutat snora helt nu!  Yeey! 
Jaja, vi får se hur det blir. . Pappan ska väl få sovmorgon imorn, skulle jag tro!  O Lowa har donat med farsdags presenter i flera dar..  så det blir nog en slapp och lång mysig morgon imorgon.. läs:smått kaotisk och lång morgon!
 
Nu ska vi hänga med Ken och resten av Så mycket bättre gänget, innan det stora barnet oxå ska sova! Den lille somnade, under protest för en timme sen.. Varför är det så jäkla hemskt o sova?  Trots att ögonen går i kors, typ! 
Fasen, det är ju skönt ju.. Lär dig det, din lilla terrorist!  ♡
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0