♡ Solsken

Vi har rena vårvinter vädret här!  O strålande sol! ☆ 
 
Ska trycka i den lille mannen lite lunch nu, o sen tänkte jag åka och våldgästa Carro, Mikael och Millie!  Så det så! :) 
 
Solen gör verkligen underverk med humöret, det är då ett som är säkert! Åtminstone för den här morsan.  Försov oss lite lagomt imorse, kanske inte helt otippat med tanke på min brist på sömn under natten. Mitt humör var allt annat än bra, o tröttheten slog alla rekord.. Lowa är dessutom sjukt morgontrött av sig, och har ingen som helst aning om vad ord som bråttom och skynda sig betyder.  Framförallt inte på mornarna, vilket är sådär roligt!  
På nåt jäkla vänster så lyckades hon komma med taxin iaf, vilket var tur.  Då en bil resa i svinkall bil, inte var vad jag suktade efter just då!
 
Hur som helst, efter lite frisk luft och solsken är mitt humör genast bättre!  ☆★☆
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0