♡ Supermorsan

Jag och Edwin sitter utanför Östbergs badet.. Lowa har bad med skolan idag, och varenda onsdag fram till jullovet för den delen.. 
Lowas baddräkt är spårlöst försvunnen, jag vände upp o ner på hela lägenheten och bilen igårkväll.  Den finns INTE!  Vart köper man en baddräkt före 10 på morgonen! ? Näe, precis!  
Har grubblat hela natten och kom på vid tre nångång att Storsjöbadet!  Dom har säkert!  Så när jag skickat iväg Lowa med skoltaxin så packade jag in oss o blåste till stan.  O fick baddräkt inhandlat på Storsjöbadet, och nu sitter vi här och väntar på att Lowa och klassen ska komma med bussen ifrån Orrviken! :)
Allt löser sig.. :) För övrigt gick baddräkten på 250 spänn!! Jisses. Nu måste hon bli grym på att simma..
 
Kuuul, nu har Edwin skitit. Byta såna blöjor i bilen är verkligen sådär!  

Era tankar..
Postat av: TiNA

Hittade du den andra när du kom hem? ;)
Å btw du kan väl ha ett skötbord ståendes bak i bussen? :P
♥♥♥♥♥♥♥

Svar: Nope, blir mer och mer säker på att Edwin spolat ner den i toan. . Det känns som den mest rimliga förklaringen! Bra idé där om skötbord.. ska banne mig slänga in en skötbädd iaf, imorgon! Idag hade det dock varit grett med en dusch därbak!! Jiiisses!
Puss
Joanna

2013-11-06 @ 20:21:37
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0