♡ Stolt mamma

Våran stora tjej var med på radio Jämtland idag! Hon är världens finaste tjej! :) Å jag är så otroligt stolt över henne.. Tänk att hon är våran!  ♡♡♡
Jag är förövrigt så oteknisk att jag inte kan lägga upp klippet här, men vill man så kan man ju gå in på Sveriges radio och lyssna på förmiddag med Björn och Linda från idag.  Det är på radio Jämtland som sagt! O cirka 90 minuter in i sändningen! ;-) Hon är så fin, klok och bra.  På alla sätt o vis.. å jorå, självklart en mardröm vissa dagar! ;) Precis som det ska vara.  ;) ♡
 
Mormorn kom o hälsade på oss ikväll också.  Mycket trevligt! :) o ungarna var på kalasbra humör oxå,  ibland har man tur!  Jag har äntligen fått dricka glögg också, mums! :)
Näe, krypa ner med trollungarna o sova nu! Imorgon SKA vi göra nåt roligt, vad vette tusan.  Men barnen förtjänar lite nöje! :)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0