♡ Andras barn

Exakt huuur mycket får man brinna av på någon annans barn!? O även föräldrarna i fråga!? 
Är så förbannat jävla trött på bortskämda jävla snorungar. Som är stora i käften, obstinata o tror att man kan behandla andra precis huur som helst.. 
 
Är det liksom okej att stövla dit, och fråga vad i helvete det är frågan om!? 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ibland så ja!
Beror kanske på hur man känner familjen och om man inte gör det, vill man känna dom eller inte!?!
Jag sliter mitt hår här hemma pga av min (1)4åring till son ibland. Men skulle aldrig acceptera att han beter sig hur som helst mot andra (gäller självklart den lilla primadonnan jag är mamma åt med).
Jag hoppas att något fastnar hos mina barn ;)

<3

2014-04-22 @ 21:31:28
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0