♡ Beslutsångest

Alltså påskhelgen.. Våran plan var ju att åka upp till stugan på fredag, o sen vara där till söndag iaf! Nu lutar det åt att det inte blir något av med det.. :(
Det är liksom ingen snö kvar där.. Som en lervälling utanför stugan och i spåret utanför, sägs det... Går alltså inte att åka längdskidor för Lowa,eller pulka för Edwin.. :-( Och då känns det ju hyfsat värdelöst att åka dit,och vara där.. Vill ju gärna kunna roa barnen med nåt!:-/ 
 
Och jag vet att Lowa kommer bli riktigt ledsen, då Påsk för henne verkligen är att få vara där uppe! :(
(Det är det iofs för mig med.. ) 
Och vad tusan ska vi nu hitta på med i helgen? En trevlig Påsk middag hade ju varit roligt! O att få umgås lite.. 
 
Nääe, känner mig bara lej och less just nu! Eventuellt åker vi upp över dagen på lördag kanske,men vi får väl se hur det blir.. 
 
Påsklov för Lowa hela nästa vecka, och jag vette tusan vad vi ska hitta på med.. Nääe, usch vad lej jag är! Känns ju som att när det mest troligt inte blir stugan,så vore det ju roligt att göra nåt kul till veckan iaf! För Lowas skull! ♡ 
 
 
Funderar på om jag ska dra iväg en handlingslista till Maxi nu oxå,så jag bara kan hämta varorna på torsdag eftermiddag/kväll.. Jag avskyr verkligen att handla,så det vore ju förbaskat smidigt! Samtidigt som jag ju inte riktigt vet hur/vad vi ska göra i helgen.. så jag har ju liksom ingen aning just nu vad vi egentligen behöver.. 
Så jag kommer behöva trängas med alla andra sistaminuten handlare på torsdagförmiddag, och handla då istället.. 
 
 
Fan så roligt.. Näe,  Godnatt! 
 
// Bitterfittan Deluxe

Era tankar..
Postat av: Sofia

Gör som alla andra.. Kom hit!
Här finns det snö! ;)

Hoppas ni hittar på nått roligt eller då till en god middag och mys i helgen
Sen får man va bitter, man måste det ibland
Kram

2014-04-15 @ 23:06:44
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0