♡ Bra helg!

Oh yes! :) Sovmorgon igår, o sen iväg för att hämta syrran på flyget! ♡
 
Vidare mot Clarion för brunch där,där Pappa&Karin, Mamma&Håkan inväntade oss.. För att fira syrran, som ju fyller 25 IDAG! ♡
Var ju som ute i god tid,så vi skulle passa på att tanka innan brunchen.. det gick sådär! 
På frösöbron fick vi soppatorsk.. Hahaha! Så jävla typiskt,o jag kunde inte annat än skratta!;)
Fick som tur var bogsering av Bästa Ecka och Johan! In på shell, och vet ni!? Värsting bussen startade UTAN luftning! Pärlan är ju grym! ;)
 
O vi kom i tid till Brunchen, som var succé! Mysigt och trevligt! ♡ Givetvis lyckades ju jag med bedriften att spilla ut min fulla tekopp,  rakt i syrrans handväska! :-/ Så jäkla typiskt mig, men jag tror den klarade sig! O med tanke på att syrran fortfarande vill komma hit ikväll, är hon nog inte så arg!;)
 
Blev ett barn fattigare efter brunchen, då Lowa valde att följa med mormorn hem! 
 
Vi for en sväng till Orrviken, innan handling och hemgång.. Svängde förbi Märta och Ulrica en stund och sa hej oxå,  o jag fick snusa på Thelmas valpar! Såå jäkla söta! ♡ 
 
 
Idag har vi soffläge, o det är för jäkla gött! Gubben ska jobba i eftermiddag,  o jag och Edwin far till Frösön. Middag hos mamma, och plocka med Lowa o syrran hem.. ♡ Blir bra det.. :)
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0