♡ Edwin

Vad gjorde vi innan den här lille Tornadon kom in i vårat liv? Det är sjukt.. Känns ju som att han också alltid funnits?
 
Älskade,underbara unge!♡♥♡
 
Det är så otroligt roligt att följa hans utveckling,varje dag händer det något nytt. Han växer o utvecklas i en rasande fart!:) 
 
Det finns ingenting som jag inte skulle göra för hans skull heller. Ingenting!
För mina barn, skulle jag verkligen göra allt! ♡
 
Han gör mig glad, lycklig och stolt varenda dag. Precis som sin syster!♡ 
 
O att se dom två tillsammans, är ren och skär lycka. Långt in i hjärteroten. ♥
 
Det är helt sjukt, hur mycket jag Älskar Dig!! ♡♥♡ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Me & My 5 Baby Dolls & Gravid

Så söt han är!!! :)

Danilo & Jonathan tackar så mycket för gratulationerna! <3

2014-04-08 @ 11:25:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Sofia

Lillfarbron :)

2014-04-08 @ 16:47:04
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0