♡ En diabetikers frukost

Vaknade på helt fel sida imorse.. så typiskt,då Lowa var på strålande humör och stod o gjorde fruktsallad för o ta med sig till skolan! Gotjejen.. ♡
 
Själv kände jag mer, Geeee mig en mjukglass med saltlakrits strössel OCH noisette sås!! Bra tankar för en diabetiker, i min sits.. Not! Efter att ha övervägt massor,så insåg jag att jag visst kunde äta det! O var då tvungen att ta mig nånstans där detta fanns! Macken i Gällö blev min räddning så att säga!;-)
 
Fy saaaatan vad gott det var!! Munorgasm deluxe!
Heelt klart veckans bästa frukost! Kanske inte innehåller så mycket järn dock.. Men det kvittade. 
o lilla mamma,  Jaaaa jag äter riktig mat, också. ;)
 
Har ett gigantiskt tvättberg jag borde ta tag i här hemma, kändes allt annat än roligt. Men är ju som skönt när det är klart! Så jag o LillTornadon ska hänga hemma o pyssla hela dagen,  ser dock mest framemot powernapen efter lunch.. Det ska bli gött! 
 
Solen skiner ju idag oxå, o bara det får en ju på bättre humör.. Dessutom är det snart helg, och på lördag kommer äntligen min älskade syster hem o hälsar på! ♡ 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Me & My 5 Baby Dolls & Gravid

Ja nu börjar det närma sig :) Alla förutom Nicole föddes prematurt :D Jätte spännande!!

2014-04-10 @ 12:25:50
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Cissi

Ja läser oxå Satus blogg, ibland flera gånger per dag. Fint namnförslag du hade. ;)

2014-04-10 @ 15:14:41
URL: http://cissigran.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0