♡ Extra helgdag

Tredagars helg, den här helgen.. Då Lowa är ledig idag också! Planeringsdag, eller nåt liknande för lärarna.. 
 
Vi ska åka till Valla, och umgås med Sandra o barnen till Lowas stora glädje.. om Isabella är frisk! Annars får vi väl försöka roa oss på nå annat vis.. :)
 
Igår var det dop för lille Vilhelm! Fint och trevligt! Och Huvudpersonen var som en solstråle! :)
Själv lyckades jag lämna mobilen i bilen,vilket iofs inte gör/gjorde mig nånting.. förutom att jag nu inte har ett enda foto!:( Lowa tog ju massor med kameran, men dom korten är ju just på kameran! Skit också!
 
 
Näe, nu har Edwin skakat liv i Lowa.. Så nu är bägge barnen vakna och i farten! Ska göra oss iordning,o starta dagen!;)
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0