♡ Fredags svammel

Vi tog ju o for till morfarn igår.. När vi kom dit,fick jag så djävulskt ont i bihålorna och det hela eskalerade med feber innan dagen/kvällen var slut! :-( 
 
Har verkligen sovit som en kratta inatt, vaknade till vid 01.30 o trodde seriöst huvudet skulle sprängas. Sjukt ofränt o sen blev de inte mer sömn än nån sorts dvala fram tills Edwin vaknade som en solstråle vid 07.30.. 
 
Gårdagen var hur som helst jättemysig,  var ute o poade på.. kikade efter harr i bäcken, o va ner till sjön en sväng.. Det var en tabbe. Edwin blev vansinnig över att han inte fick bada! Var bara o bära upp en skrikande unge det.. Det var ingen direkt höjdare för mina fogar..
 
Lowa plockade fram sin fyrhjuling o var ute o tok körde,jäklar vad dem går.. o fasen vad hon kör! :)
Efter ett tag fick även Edwin åka med henne, o vilken Lycklig kille!! :) Storasyrran tjänade nog massor av pluspoäng där! Älskade ungar! ♡
 
Morfarn hade gjort egen Pulled Pork, som vi avnjöt i uterummet.. Så jäkla gött var det!:)
 
Idag var planen ett apoteksbesök,  osså skulle morfarn köpa nya skor till kidsen!:) Sen tänkte vi hänga o busa med några kompisar. Det blev det inget av med.. Bestämde redan inatt, att vi gör det vi måste på hemvägen o sen hem! 
Sko jakten gick sådär, hittade efter en jävla massa om och men ett par till Edwin. Men Lowa är då fortfarande skolös.. Fick dock en slant istället, så vi kan fortsätta jakten en annan dag.. Tror hon o pappan kanske får åka in till stan imorn o kika! Men Edwins skor blir kanon! :-)
Så det tackar vi för! ♡ Dom fick sig nya skor istället för Påskägg,o det tyckte jag var bra!:)
 
 
Ikväll ska vi banne mig äta nere på Pilgrimen,  ungefär dit sträcker sig min ork. Håller tummarna för att pappan hinner hem,i vettig tid också.. Så  han kan åka in o hämta beställningen på Maxi!
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0