♡ Musik och Känslor

Eftersom jag är solokvist hemma/inne, så passar jag på att poppa en himla massa musik! Alltså på riktigt, finns det någonting annat som framkallar så otroligt mycket minnen, och känslor!? 
Sjukt på nåt vis.  
 
O hormonstinn som man är lockar det fram både tårar och leenden. Eller ja, det kan det ju göra ändå förstås! Är väl bara extra känslig.. ;)
 
Fina,otroligt fina minnen. Stunder och upplevelser med så mycket glädje. Så fina och roliga minnen, som solkas av sorg och saknad! 
Att få dra av ett asgarv tillsammans med Jens eller Henke igen, vore underbart! ♡ 
 
Att garva,o utan att behöva tänka sig för dra iväg på nå spontant djävulskap.. 
 
Spontanitet, glädje och inga bekymmer.
 
Glädje har jag givetvis gott om iaf,  dock så tror jag ålder och erfarenheter både positiva och negativa satt sina spår. 
 
Dom senaste åren har lärt oss den hårda vägen..
Ingen är odödlig. Precis allt kan hända, vem som helst.
Alla kan bli sjuka. Precis när som helst.
 
Man ska aldrig ta något eller någon förgivet. ♡
Man ska verkligen ta tillvara på dagen, man vet liksom aldrig vad som händer imorgon!
 
Och för sjutton,  Tala om för dom du Älskar att du faktiskt Älskar dom. O vad dom betyder för dig!! ♡♥♡
 
Och omge dig av dessa,älskade människor. ♥
 
 
 
O med det skrivet,så ska jag röja ihop här hemma. O sen tillbringa den här helgen med Dom Jag Älskar.
Mina underbara barn, och sambo! ♡ 
O några högt älskade vänner! 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0