♡ Mysig kväll

Har haft en mysig kväll i Boda, med trevligt sällskap och god mat! :) Inte alls så tokigt, o så mycket mer behövs ju inte.. Tack för en trevlig kväll! ♡♥♡
 
Edwin fick smaka glass, alldeles innan vi for hem så han somnade aldrig i bilen hem.. så jag hoppas morgondagen går bra,trots helknas med kvällsrutinen.. Jisses, han somnade verkligen på tok för sent! :-/
 
Har förövrigt hållt på o sanera tänderna en halv evighet sen vi kom hem.. Majskolvar är verkligen huur gott som helst, och jag kan äta massor!:-) Men jisses vad eländet fastnar mellan tänderna! Det är nog tur vi inte äter det varje dag.. Halloumi är för övrigt också nåt jag skulle kunna äta ihjäl mig på.. Betydligt mindre som fastnar mellan tänderna också.. alltså mycket lättsammare!;o) 
 
Nu ligger vi nedbäddad, o jag gissar på att även jag sover strax.. övriga i familjen har ju redan hunnit snarkat en stund! 
 
Imorgon vankas dop uppe i Ede.. LilleVilles tur o döpas! :) Vi håller tummarna för att vi har snälla ungar, o hoppas på en trevlig dag!;)
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0