♡ Mysungar

Alltså,  dom är så jäkla mysiga o goa dessa småtroll vi har turen att få! ♡
 
Älskade, underbara ungar! ♥♡♥
 
Edwin drog världens maratonsovning igår,  3,5 timme rakt av! Trött kille! ;) 
Efter middagen for han o jag till Gällö o tankade, samt slängde all återvinning.. Alltså, det är ju så förbenat trist o gruvensamt o ta sig iväg med det.. men när man väl gjort det,så är det ju så jäkla skönt! :)
När vi kom hem,så hann vi vara ute och leka en stund till innan läggdags! Lowa var ute o cyklade o lekte,så de va bara jag o LillTornadon.. Mysigt det med! :)
 
 
Kan förövrigt få ett smärre bryt på ungar, modell äldre.. Herre jäklar, vad bråkigt och tjafsigt det ska vara ibland.. Hur kan en del barn liksom totalt sakna hyfs, och respekt!?  Jag Blir liksom alldeles brydd! 
Uträknade elakheter, som får mig att baxna.. 
Har liksom aldrig varit med om liknande?
Vad är det som gör detta med barn!?
Nu kanske jag låter väldigt mycket "mina barn, och andras ungar".. 
 
Å jorå,  Lowa kan också hitta på sattyg och göra dumheter absolut.. Men hon har ju respekt för andra människor.. å hon är framförallt snäll!
 
Jag blir liksom bara så jäkla trött! Gaaaah..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Ida

Naaw, vad söta!

Svar: Joru, dom är riktiga charmtroll...emellanåt! ;)
Joanna

2014-04-23 @ 12:52:47
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0