♡ Påsklov

Jajjemän, är ju Påsklov för våran Stortjej! ♡ Å vi njuuter, av mer eller mindre långa sovmorgnar,och riktigt fiint väder! Strålande Sol,o riktigt skönt ute!:)
Till allas stora glädje, då dem minsta mannen i huset verkligen älskar att vara ute! Härligt det!
 
Efter frukosten idag, gick vi ut på framsidan/ovansida. Lowa höll på o rockade rockring, gjorde hopphagar o lekte lite med Edwin. Edwin roade sig med att knata runt,kolla o känna på allt.. Skjutsa runt på dockan o vagnen, köra med bilarna o kratta! :) Helnöjd kille, ända tills vi skulle gå in o äta lunch! 
Jag fick för mig att sopa infarten, men fy faan så trist! Jag krattar betydligt hellre! Dock äger vi tydligen bara en kratta i dagsläget, o den är i Edwins storlek.. Så han fick helt enkelt sköta krattandet!;-)
 
Annars i Påsk helgen då,så har vi haft det toppen!
Påskafton spenderade vi i Boda! Mycket mysig dag, dock var jag mer än lovligt sliten när vi väl kom hem.. Meen, så mysigt! Lowa o smågrabbarna fick gå på äggjakt.. Massa bus, o ruskigt God mat! Jag o Jesper hade turen o bli friserade också.. Sjukt jävla skönt, då jag såg minst sagt förjävlig ut på huvudet!:) 
 
I söndags fick vi frukostbesök av utflyttade och saknade Ida!! ♡ Trevligt och mysigt! Lowa följde med en kompis,till hennes momma. Så vi tog en sväng när Edwin skulle sova.. Sa Hej till Milla, Ulrica o Märtis.. o svängde in o sa Grattis till Meya!:)
 
Sen fick vi middagssällskap av gofisan Millie med föräldrar! ♡ o givetvis obligatoriskt bingolotto spel!:-)
Inte en enda jäkla vinst dock.. 
 
 
Gårdagen tillbringade vi ute i Orrviken. Häng o surr ute i solen för morsan, o Lowa fick leka med Frida.. Mycket bra dag!:)
 
Hann äta frukost med syrran, o säga hejdå till henne också! Då hon for hem igår eftermiddag!:( ♡
 
 
Nu ska jag försöka styra upp nån middagsmat tror jag..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0