♡ Powernap deluxe

Efter min perfekta frukost imorse, slutade mitt pglukos på 5,2 men Yes! Bättre kan det ju inte direkt bli! :) Det gjorde mig ännu mer nöjd.. :)
 
Tänkte ta tag i tvättstugan på förmiddagen, förstår inte vem som smutsar ner allt!?
Det blev inget av med det iaf, då min kära vän Ida ringde och jag kände att ett maratonsamtal med henne var vad jag skulle ägna mig åt.. Edwin lekte på så bra med sitt,o då gäller det ju att passa på!;) 
 
Efter lunchen blev det lång sovning för den lille och en lyxig powernap deluxe på soffan för morsan! Lowa var ute o lekte med kompisar efter skolan o kom hem igen närmare fem.. 
 
Efter maten passade jag på att göra ett litet ryck i tvättstugan, medan Lowa och Edwin duschade tillsammans! Den lille Tornadon var mer än nöjd! Han älskar ju att duscha,o kan göra det huur länge som helst.. O nu fick han ju dessutom göra det med sin favorit! ♡ 
 
Nästan hopplöst o få han ur duschen.. ;)
 
Nu börjar lugnet lägga sig här hemma, jag avvaktar en maskin med tvätt och sen blire tidig kväll även för mig.. 
 
Imorgon är det Äntligen fredag!! 
 
 
Nöjd kille som äter med heela kroppen.. ♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0