♡ Snoris

Har en liten Snoris här hemma.. Pigg ändå tycker jag! Så det är ju skönt.. förutom att han inte är så himla sugen på att äta.. Det går ju om sig.. :)
 
Ungarna fick åka traktor med farfarn igår,  jag o Edwin for ju dit för o hämta hem Lowa men blev kvar o nästan tre timmar! Trevligt, var ute o bara va.. Surrade o fikade!:) o Edwin var väldigt fascinerad av traktorn som farfarn lånat för o greja med!;-)
 
Väl hemma igen, blev vi kvar ute.. Jag invigde krattan,  o krattade ovansidan, så där är det nu snyggt! Fortsatte även med o sopa infarten, men jäklarns fick ge mig innan jag var färdig! Edwin var då lej, o behövde en ny blöja! O efter en hel dag ute,så bar det bara o börja med att stoppa han o badet! Till hans stora glädje! 
 
Granntjejen kom ner med en Bobby car till Edwin också,  gissa om lillkillen blev glad!? Överlycklig!!! Han älskar ju allt med hjul, o vi har faktiskt tänkt köpa en sån åt han.  Men hade turen att få denna! Så det tacka vi hjärtligt för! ♡
 
 
Idag har jag o Edwin inte gjort mkt alls, rättare sagt ingenting.. Lufsade runt i pyjamas till lunch! Skönt det med!;) Nu sover liten,så jag ska passa på o röja bort lite.. Soffan är förtillfället fylld med lastbilar, o traktorer!;)
Ska sätta igång o tvätta upp alla vinterkläder oxå, så de kan hängas undan.. För nu jäklar ska det väl inte bli mera vinter va!? 
 
 
 
Älskade Stortjej! ♡♥♡ 
 
 
 
Traktorförarn!♡♥♡

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Nej du jag hoppas verkligen det inte blir mer vinter nu ;)
Puss

2014-04-28 @ 20:17:32
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0