♡ Stora barn

Alltså, när blev min lilla tjej så stoor!?
Jag känner att jag inte hänger med..
Sjukare känsla..
 
Kan man inte på något sätt stoppa tiden!? 
 
TIO ÅR!!! Hon blir fasen 10 år i år.. Jag förstår verkligen inte.. Vart har alla dessa år tagit vägen!?
 
Alltså, jag skulle ju kunna vara mormor om åtta år!? Om Lowa skulle vara lika gammal som jag var när jag fick henne.. Sjukt skrämmande tanke! O jag hoppas verkligen hon går klart gymnasiet innan hon blir mamma själv! ♡
Meen, skulle hon få barn som 18 åring, innebär ju det att jag skulle bli mormor som 36 åring.. Deeet skulle kännas märkligt! Jag skulle liksom vara mormor, samtidigt som mitt yngsta barn knappt börjat skolan! 
 
Jisses, skrulliga tankar som snurrar!;)
 
 
 
Älskade,underbara lilla tjej!!! ♡♥♡ 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Så var det för mamma, fast hon hann ju bli 43 iofs innan hon vart mormor. ;)Och teodor va bara 4 år när han blev morbror!
Min mormor va 38 när hon blev mormor!
Och min yngsta morbror va inte ens tillverkad när jag föddes! Så rolig släkt har jag :D
Puss på dig <3

2014-04-15 @ 16:01:58
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag var ju inte speciellt lastgammal, 'bara ' 42;-)

2014-04-16 @ 08:01:40

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0