♡ Upp o ner

Ner o upp!
 
Igår fick vi sällskap av kära vänner! 
Jag älskar verkligen att jag har så otroligt fina vänner omkring mig! ♡♥♡ 
 
Ni vet dom där speciella,som det inte spelar någon roll hur ofta/sällan man ses. Men som är oslagbara! På alla sätt och vis. Dom är värdefulla dom! ♡ 
 
 
Jag och Edwin har varit in till stan en sväng på förmiddagen.. Fixat dop present,o grejat!:)
Var in till min morfar på boendet en tur också.. sa hej och stödde i Edwin lite lunch! Jag glömde ju givetvis o ta min tradolan imorse så jag mår risigt nu och värken är inte alls okej.. :-/ tog den när jag kom hem så jag hoppas den kickar in snart! 
 
Nu ska vi minsann ta en liten promenad och möta Lowa på skolan tänkte jag.. förhoppningsvis somnar Edwin om.. en 20 minuters sovning i bilen är ju allt annat än  tillräckligt!
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0