♡ Vädret

Alltså, detta härliga vårväder.. Solen! :) Den gör mig så glad! :) 
 
Igår kändes mina bihålor faktiskt bättre,så jag följde med resten av familjen in till stan..  Var först in till optikern, så Jesper bokade en tid. Sen blev det Stadium, där Lowa äntligen hittade sig ett par skor hon ville ha!:) Dom var så billiga,så pengen från Morfar räckte till en snygg hoodtröja oxå! ♡ Strosade runt en liten stund, o kollade efter en tunn vindjacka till Edwin.. Dock helt utan framgång. 
 
For upp mot Lillänge o åt en hamburgare till lunch, o köpte oss en kratta! Sen åkte vi hem till Farfarn&Eva o umgicks där, var ute i solen o mådde gott!:) Grillde tillsammans med dom innan vi gjorde kväll o for hem. Lowa blev dock kvar där,så henne ska vi väl snart hämta hem! ♡
 
Edwin slocknade direkt när vi kom hem.. Så vi myste i soffan.. Surrade massor,o slökikade lite på en film!  Lugn och skön kväll på tu man hand! ♡ 
 
Vaknade akut jätte illamående imorse, strax före Jesper åkte.. Som tur var sov fortfarande Edwin, o illamåendet lugnade ner sig! Så strax efter 10(!!!!) Tyckte jag att även Edwin sovit klart! Han var dock inte alls så sugen på att kliva upp.  Utan låg kvar o mös,i sin säng ytterligare en stund.. På strålande humör! Älskade Glad skit! ♡♥♡
 
Har precis surrat med min stora skatt o telefon,  o det är liksom tomt här hemma utan henne! ♡ Så jag o Edwin ska göra oss iordning och fara dit tror jag!:)
 
På nyhetsmorgon imorse såg jag att det skulle handla om när barnen flyttar hemifrån! Alltså shiit,  huur ska det gå? Framförallt när Lowa flyttar!? Ja,  det lär väl va lika jobbigt oavsett vilket barn.. Meen, det är ju inte direkt svinlänge tills hon är stor!
Min älskade lilla tjej! ♡ Jag har ju verkligen aldrig bott utan henne, känns det som..Hur kommer det gå!? 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0