♡ D-vitamin

Jag har ju fått frågor här några gånger om bra Dvitamin, och vart man kan köpa.. Så jag tänkte ge er några tips! :)
Det är i regel nästan alltid betydligt billigare, att beställa på nätet än i en butik på stan. Tyvärr! Fördelen med att handla på nätet är ju att man inte behöver åka hemifrån. Och utbudet är i stort sett obegränsat! :)
 
Jag har två favorit sidor, med stort utbud och bra priser. O även bra leveranstider. Nu i juletid finns även många fina erbjudanden. Svensk Hälsokost, och Bodystore! 
Just nu kan och vill jag påstå att Bodystore är favoriten, då jag inte lyckas hitta Holistics D-droppar på Svensk hälsokost, utan bara den flytande varianten, och den är det så mycket onödigt i..
 
Här hemma kör vi alltså med Holistics D-droppar (ibland har vi tablettform till oss vuxna!) Men oftast kör vi på dropparna till oss alla fem. Det är liksom så smidigt! :)  Bara köra olika många droppar, beroende på vem som ska ta. :)
Vill även slå ett slag för probiotika! Ni vet dom bra och goda tarmbakterierna?
Probiotika är toppen för immunförsvaret. Och magen mår otroligt bra av det! Det är också något vi tar hela familjen.. Å alltså på riktigt, jag skulle kunna hålla på halva natten och prata om viktiga vitaminer, o annat sånt. Men det ska jag bespara er.. O känner att jag svävar iväg lite! Haha, skulle mest bara tipsa om Bra D-vitamin,och Vart jag brukar handla det! :)
 
Pssst! Bra Probiotika som jag kan tipsa om är förresten Helhetshälsas.. Probiplex! Funkar till stora o små!
 
En annan grej, eller ja ett tips som kan vara smart att göra när man handlar online är ju att googla webbutiken+rabattkod! Då kan man få bra rabatter! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Hmm jag kan ärligt säga att jag äter inget av detta.
Kanske är därför jag är konstant trött!?
Det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover så är jag som i en dvala hela dagarna. 😫

Svar: Skärpning frun! 😳 Nu har du ju tom. en länk du bara kan gå inpå, lättsammare kan det ju inte bli! Beställ hem redan nu, så kan du ju börja det nya året lite piggare, och lite bättre! :)Vet du att vissa patienter med depression, äter höga doser DVitamin och det ger bra effekt! 😆 Små, enkla knep som kan hjälpa otroligt!
Joanna

2014-12-22 @ 08:48:00
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha ja kanske måste klicka in där och kika lite då iaf :)
Se om nått faller mig i smaken :)

2014-12-23 @ 21:03:19
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0