♡ Datageni

Alltså, jag är då verkligen inget Datageni,på något vis! O har hållit på att få tjugotusen utbrott under kvällen!! Gaaah!
 
Har "roat" mig med att lägga över miljarders av foton,från diverse usb-stickor till våran externa hårddisk.. Jiiiisses! Vilket evighetsprojekt.. Dock förbaskat skönt när det är gjort! Hann fixa klart lite med några av dom sista julklapparna också! Wiihoo! 
 
Är förövrigt sjukt nöjd över min julklapp till min kära sambo, o en annan grej jag lyckats fixa.. Bara o hålla tummarna för att det blir bra! ☆
 
Inser efter att ha suttit vid en dator hela kvällen, att jag vill nog ha en ny dator iallafall! Har ju tyckt att vi klarat oss bra med padda.. Meen, en kan ju ändra sig! Skulle ju bli både enklare och roligare att blogga tillexempel! ;-) O kanske,eventuellt plugga nånting, nångång,på distans eller så!
 
Jag o kidsen tog o byggde upp Pepparkakslandet idag,  blev ju ganska charmigt ändå! Insåg dock att det behövdes några ljuslyktor där,  så jag satte barnen att måla egna innan middagen! ;-) Så imorgon blir det förhoppningsvis komplett! O vi kan ha andra missions för oss,  typ byta gardiner o pyssla iordning gästrummet till mostern! ♡
 
Edwin har inte velat sovit nu några kvällar,men ikväll lyckades jag! Yeeey, på mig! 
 
Min svanskota uppskattade förövrigt inte alls kvällens stillasittande på köks soffan! Blää! Note to self; Kontakta sjukgymnasten! 
 
Apropå sjukvård, idag ringde sköterskan på ögon mig.. Hon som brukar göra mina ögonbottenfotograferingar! Jag hade tydligen en tid där idag,  som jag visst inte fått nån kallelse till.. O efter att hon snokat så jag ej låg inlagd så ringde hon mig.. "jaa, eftersom vi känner varandra kan jag ju skämma bort dig lite.. "
Så himla gulligt! Om vi känner varandra? Nja, innan jag började med relativt frekventa besök där, så gjorde vi ju inte det.. Otroligt gullig och omtänksam kvinna dock! ♡
 
Nu ska jag försöka sova, känner mig speedad så vi får väl se hur det går!! 
 
Joo, Lowa har haft julpyssel dag på skolan idag.. o kom hem med superfina alster o eget bakat tunnbröd! Som hon bjöd sin kära mor o lillebror på! ;-) Supergott var det! Vad hon kan,våran tjej! ♡
Ska fota grejerna imorgon, så ska ni få se.. ;-)
 
 
Tillsvidare, bjuppar jag på vårat ganska färdiga pepparkaksland!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0