♡ Febern

Febern kom till oss igår kväll,  Edwin vaknade runt tio,elva och var som en kamin! O törstig! Stackars lillfisen.. ♡ Idag har han dock varit väldigt pigg,lite till p från måste jag dock säga..
Han tog nämligen och tvärsomnade huxflux på golvet, och mitt i gitarrspelandet! ;)
 
Så idag har vi bara varit hemma,o försökt vila bort febern..Nästan! Skjutsade bort Lowa till Gällö,för sista Bubblan träffen också. O medans hon var där, for vi till Bräcke för ett apoteksbesök, o lite småhandling! Pappan kunde följa med,så det gick snabbt och smidigt! ;)
 
Jag hjälpte Lowa att sortera jultidningar iförrgår, och igår! Så nu är det äntligen klart! Var lite knivigt, när Edwin gärna ville hjälpa till! ;)  Salamin som hon sålt genom skolan, har också kommit nu.. Så halva huset är belamrat med jultidningar och köörv! 
 
Skulle behöva åka in till stan en sväng,kanske inte idag men snart.. Måste ha en gardinstång till lilla fönstret i köket, så vi slipper ha persiennen nere där, så fort det börjar skymma.. Känns ju lite sådär att grannen ser precis Vad vi gör! Sitter vi o surrar vid matbordet, vill inte jag vara iakttagen!
 
Får se om det är något som hinns med under veckan, eller ja typ imorgon eller fredag då! Lowa var förövrigt verkligen som en tuss, när hon gick o la sig.. Så vi får se hur det blir med skola imorgon.. Lillfian!! ♡♡♡
 
 
☆ Slagen Rockstar! ☆
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0