♡ Good Days

I fredags startade vi dagen, med Luciafirande på skolan! ☆ Alltid mysigt med Luciatåg.. Barnen gjorde en kupp, kan man säga.. Lucian var en han,och tjejerna var stjärngossar! ;-) Roligast var att,inte ett enda barn hade skvallrat till oss föräldrar! Efter Luciatåg och en modernisering av ett klassiskt julspel, så bjöds det på Tomtegröt, och skinkstut! :) Mycket mysig tillställning,  nåågot svettigt med två små, och två mommas! ;-)
 
Väl hemma igen, så fick jag o grabbarna sällskap av Camilla och Elvis! Sjukt trevligt, och dom fick verkligen upp mitt humör!! ♡ När Jesper kom hem packade vi in oss,o for till Erik Pers! Åh,där vankades fredagsmys tillsammans med dom,OCH Tina med familj! ♡♥♡ Det kära ni,är väldigt lyxigt!!  Somnade rätt ovaggat när vi kom hem,om man säger så! ;-)
 
Lördagen startade vi med Lussebad, dit Lowas skola plus föräldrar och syskon var bjudna! Så bus o mys,på Brunflo badet hela förmiddagen! ;) Sen fick dom större barnen vara med Farfarn, och Arwid fick följa med oss för att försöka handla klart julklapparna! Det gick sådär, men vi närmar oss slutet! ;-)
 
I Söndags for jag och kidsen till Orrviken, för att köpa tunnbröd o kika på julmarknaden! Fikade lite,och Edwin fick härja o busa med Hilding! :)
Åt middag tillsammans med både Mikael, och Karin! :) Mycket trevligt att Karin kom o hälsade på!! Ja,  Mikael också förstås! Men han hör ju lite till inventarierna/familjen, så han träffar vi ju ganska ofta! ♡
Efter middagen, byggde Lowa och Mikael ihop,och smyckade ett pepparkakshus! :)
 
O igår pysslade jag o kidsen ihop varsitt hus till dom,som dom sen dekorerade! :) Jooorå, ibland kan den här morsan också! ;-) Bakade lite "vanliga" pepparkakor, och dekorerade dom också! :) Idag ska vi bygga upp pepparkaksvärlden som jag o Lowa planerat! Det blir förhoppningsvis bra! 
 
Tror vi får sällskap av Millie o Caroline idag också! ♡ Då blir Edwin glad!! ;) 
 
Skulle ju kunna ordbajsa ett bra tag till.. Meeen,nu ska jag o Arwid busa o väcka brorsan!
 
Bjuder på lite bilder istället! ;)
 
   
 
   
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Älskar det här kortet! ♡♡♡

Era tankar..
Postat av: Sabina

Underbar bild <3

Svar: Tack,den är verkligen underbar! ♡
Joanna

2014-12-16 @ 14:58:52
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0