♡ Julaftonsmorgon

Och endast jag är vaken!  ;-)
 
Edwin  (som alltid sover så bra ) har hållit på o stökat inatt.. Vaknat flera gånger, och verkligen bara panik gråtit! 😦 Detta trots att vi ganska tidigt på natten tog över han till oss! O verkligen ingenting har hjälpt..  Stora lillhjärtat vårt! ♡
 
 
Igår höll jag o kidsen på o fixade det sista hemma!  For till Bräcke en sväng, och kompletterade handlingen med det som fattades!  Förberedde  lite av maten, tills idag o sånt! Vad är eran favorit på julbordet? 
 

Systeryster  kom äntligen igår också! ! ♡ Både Edwin och Lowa  blev så himla glad, särskilt roligt att se att Edwin blev så glad o inte så blyg.. Med tanke på att han är så liten, och det är så långt mellan gångerna! 👍
 
Vi smaskade chokladfondue, slog in de sista klapparna o spelade lite bingolotto! Mysigt som attans! 
 
Jag o min älskade sambo lyxade även till det med  att basta, på tumanhand! ♡ Surra och mysa i lugn och ro, värsta lyxigt! O otroligt välbehövligt! 😜
O vet ni vad?  Efter drygt  10 år, med med- och motgångar, så är vi nu förlovade! 💍
Hihi, joorå!  Man ska aldrig sluta förvånas!  ;-)
 
Bröllop!? Jaa, alltså vi följer ju sällan traditioner så.. Så det lär dröja 10 år till!  ;-)
 
Näe, nu är smånissarna  vakna, och här ska firas juuul!!
 
 
Ville mest bara önska er läsare,  En riktigt  God Jul!

Se till att njuta tillsammans med era nära och kära,  må gott och framförallt Ta hand om varandra! ! ♡ O sitter grannen ensam?  Bjud in på lite glöggmys kanske?  🎅
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sabina

Hoppas att ni har haft en riktigt god jul och grattis till förlovningen <3.
Min favorit på julbordet, oxå det enda jag ätit från julbordet i år är lutfisken och mommas revbensspjäll, ja och skinkstuten såklart ;).
En sak som vi har på julbordet oxå är rökt struts, riktigt gott :).

God fortsättning :).

Svar: Tackar! <3
Skinkstuten är ju verkligen inget man kan hoppa över!! =) O som du skriver är ju även revbensspjällen huur gott som helst! Håller dock inte riktigt med vad det gäller lutfisken! :)
Hoppas ni hade en super mysig jul!!!=)

Kram o God fortsättning!!
Joanna

2014-12-24 @ 22:21:01
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0