♡ Köttbullar

Jajjemän, köttbullarna står i ugnen o jag bara väntar på att dom ska bli klara! Fasen alltså,det tar tid att rulla små köttnullar.. Det är väl typ främsta anledningen att vi oftast äter biff här hemma, och inte köttbullar! :)
 
Ska göra klart beställningen till Maxi ikväll också tänkte jag, så det blir klart.. Tänkte välja hämtning imåra, men tror fasen vi tar det på lördag istället. När vi ändå tänkt åka hem allihop, så kanske jag hinner tvätta undan lite o påbörja en lite värre städning! Det behövs kan jag ju säga! O jag vill verkligen ha det fint och mysigt i jul! Hur firar ni jul?
Vi kommer som vanligt att vara hemma, också kommer våra familjer, Morfarn på dagen. O Mormorn med bihang å Farfarn  på kvällen! :) Hoppas givetvis att pappas dam också följer med hit o fikar i alla fall! ♡
Mostern kommer kvällen innan! Wiihooo! Som vi saknar henne! O stannar till juldagen,minst! ;) O farbrorn kommer o är här på julafton! :)
 
 
Näe, nu ska köttbullarna ut, o jag har lite annat pyssel o fixa innan sängen väntar!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0