♡ Mot stan

Jamen visst.. Jag o kidsen måste in till stan och fixa lite.. Jag som i mitt stilla sinne trodde jag skulle slippa! Gissar på ett smärre kaos i stan!
Kan bli en spännande tur, känner jag! Har lovat Mormor o plocka upp henne också, då hon behövde göra några ärenden.
 
Överlever jag den här stadsturen överlever jag mest troligt allt!
Är ni klara med allt som "måste" fixas inför jul? Här hemma är det faktiskt inte alls mycket kvar, förutom den här jäkla turen vi måste göra nu då..
 
Meeen,imorgon ska vi banne mej vara hemma hela dagen! Poa på, och förbereda maten till självaste Julafton så gott det går! :-)
Hämta syrran,som kommer med tåget vid sju imorn kväll! O sen ska vi minsann mysa med uppesittarkväll!
Brukar ni ha uppesittarkväll? Eller några andra såna traditioner? =)

Era tankar..
Postat av: Sabina

Allt julstök är klart här förutom att jag ska in och handla de sista på Maxi, lä ju kunna bli spännande imorgon, jag och alla andra ;).
Vi brukar ha uppesittarkväll med Bingolotto men tror att vi struntar i det i år, har aldrig vunnit och kommer nog aldrig att göra de heller (jag skyller på kärleken) <3 ;)

God Jul på er <3

Svar: Fy tusan för julhandel på Maxi! 😬 Två år i rad har vi dessutom lyckats få avstämning! ! Då vill man liksom bara lämna skiten, sätta sig ner o lipa! !
Haha, tur vi har tur i kärlek istället! 😉

God Jul till er också! ! ♡
Joanna

2014-12-23 @ 00:12:00
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0