♡ Porslin?

Vad har ni för porslin hemma? Ja, alla Ni som faktiskt kikar in här.. Jag råkar ju faktiskt se att ni är ganska många, o jag bits inte.. Så, ni törs ju lämna en kommentar.. Jag lovar! ♡
 
Aja, åter till vad jag faktiskt ville.. Jag är ju lite nyfiken på vad folk har för porslin hemma egentligen? Vi har aptråkigt porslin ifrån Ikea. I beige färg, ja ni vet den där serien som typ alla någon gång ägt. O ätit sina måltider på! Jag är kräkless på den.. O googlar lite på annat porslin.. O drömmer mig bort! ;)
Någon vacker dag, så ska vi ha något fint porslin hemma.. Kommer väl mest troligt inte att ske så länge barnen bor hemma.. Men drömma får man väl?
 
Har hittat en riktigt bra hemsida, med allt möjligt i heminredning väg. Här hittar ni den! :)
 
O jag kan ju säga att jag kärat ner mig i lite allt möjligt faktiskt.
Bland annat det här superfina tårtfatet! Sand, vit eller turkos skulle trivas bra hos oss!
 
 
 
 
 
 
Tror även att dessa fina koppar med fat skulle trivas toppen tillsammans med oss.. Vad tror ni? :)
Dessa är i keramik. Och serien heter Mateus.
 
 
 
 
Nååå, vad har ni för saker hemma i era skåp? Dela med er vettja! :)
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Haha aptråkigt!! ;)
Vi har nästan nyss isamband med köksrenoveringen köpt nytt porslin. Från ikea dock men det är turkost och så jävla läcker färg..
Passar till mina svart/turkosrandiga tapeter och svarta skåpluckor med ju ;)

Svar: Sedärja, turkost är för övrigt en sjukt härlig färg! :)Har för övrigt knåpat ihop ett inlägg om bra Dvitamin o tips och länk som man kan beställa ifrån! Även tips på bra sort Dvitamin, samt Probiotika!
Sååå,jag hoppas du äter D-vitamin och Probiotika. Bägge är viktigt för immunförsvaret. Så även C-vitamin.. ;) psst! Havtorn innehåller sjukt mkt cvitamin! :)
Joanna

2014-12-20 @ 00:44:37
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Vi har ett mörkblått (Vossblå) från Höganäs, men jag önskar vi hade Mateus med spetskant i vitt :)

Svar: Ååh, ja det är fint! :) Tänk om man haft massor av dollars! Då jäklar hade jag bytt ut allt porslin hemma! ! 😆
Joanna

2014-12-21 @ 11:00:17

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0