♡ Samuel Arwid Gunnar

Nu är lillfisen döpt! Ja, i lördags rättare sagt hade vi dop!
☆★☆ Samuel Arwid Gunnar! ☆★☆
En mycket trevlig dag, i mysigt sällskap! ♡ Efter själva dopgudstjänsten i kyrkan, höll vi till i Föreningshuset och hade Dopfikat där! Passade på att fira den nyblivna 2åringen också! :)
 
Hela dagen var klockren! O jag är så glad och tacksam över att ha dessa fina människor som var med, i vårat liv! ♡ ♥ ♡
 
Edwin var på strålande humör heela dagen, och verkligen sken som en sol! Lowa och Arwid också.. Så väldigt glada och snälla barn!
Jaa, Alla barn som var med var verkligen glada och på bra humör! :)
 
Lowa sjöng "Välkommen hem" i kyrkan, med lite hjälp av härliga Anna bakom pianot! Våran lilla Stortjej! ♡ Så modig,och så duktig..  Otroligt stolt mamma! 
 
Lowa följde med Farfarn och Eva hem efteråt, och sov över där. För att få mysa med dom i lugn och ro,och sen stöpa ljus igår! :)
Vi åkte hem med grabbarna! Blev smörgåstårta även till middag för oss, innan vi somnade strax efter tio.. Eller ja,  Jesper somnade redan vid nattningen av Arwid! Jag lyckades natta Edwin utan att somna själv faktiskt! ;)
 
 
Igår gick allt långsamt och segt för den här morsan.. Jisses alltså! Hade så mycket jag tänkt/ville göra hemma.. Men då pappan var tvungen att åka till garaget, så blev det inget gjort av nånting! :-/
Vi bara kramades och myste hela dagen, jag o småkillarna! När pappan kom hem,packade vi in oss o for till Anders och Eva också! O avslutade dagen med att bli bjudna på mat på Chili av dom! :)
Vi var förövrigt dom sista gästerna innan stängning, så vi fick även fylla matlådor från buffén och ta med hem! Värsta lyxen! ;)
 
 
Idag måste jag få lite gjort här hemma.. Plocka upp o organisera allt som i skrivande stund tar upp heela våran hall! Tvätta bort stora delar av tvättberget, och kanske fortsätta med Adventspysslet! När Lowa slutat skolan, ska alla Jultidningar sorteras också! O ikväll kommer all Salami som sålts också.. 
 
Ska dock börja dagen med hälsosamtal på skolan med Lowa.. Världens bästa morfar kommer hit för att leka med småkillarna under tiden.. :)
Hänga lite tvätt nu kanske,innan Lowa ska väckas!
 
 
 
    
 
   
 
   
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Vilka fina bilder. :)

Svar: Tack! :-) Några bilder blev hyfsade iallafall, och det var ju tur! Vill ju ha lite bilder från en sån mysig dag! ;)
Joanna

2014-12-02 @ 09:44:27
URL: http://evahle.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0