♡ Semester

Ja, alltså.. Jag har ju då haft lite semester ifrån bloggandet! Typ. . Sanningen är att jag har liksom inte orkat så mycket.  Mer än mys med familjen, och dom närmaste! ♡ Det har varit välbehövligt! :)
 
Har typ inte tagit ett endaste  kort med telefonen, o eftersom jag nu sitter och skriver på den så blir det dåligt med julbilder!  😜
Har däremot en hel del foton som ligger på datorn och väntar!  Från en helt superbra julafton bland annat!  
Vi håller på att planerar lite rumsbyte o så här hemma just nu.. Lowa har bestämt att hon vill flytta ner, o ta över gästrummet! Kommer bli toppen för henne det, o roligt att stöka på med!  ♡ Arwid får då ta över hennes rum, även om han mest troligt kommer fortsätta sova inne hos oss!  Men roligt att ställa iordning hans rum också! ! :)
 
Ska försöka fota massor också!  
 
Näe, nu ska den här nyduschade morsan få på sig lite kläder, så får vi se vad vi gör av den här dagen!  :)
 
 
Bjussar på ett kort iallafall.. Storasystern och  Lillebrorn, tjyvlånar  Edwins  favvojulklapp!  ;-)
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0