♡ Upplevelser

Alltså, den bästa julklappen man kan ge,eller för all del även få.. Måste väl ändå vara en upplevelse? :)
Kunna ge bort en upplevelse till någon som står en nära.. Som blir ett fint minne! ♡
För min egen del, ger jag gärna bort en upplevelse som man kan göra tillsammans med den som får det! Ett gemensamt minne liksom.. Givetvis inte bara som julklapp. utan det är ju även toppen som födelsedagspresent! Eller varför inte bara en " Förattjagtyckeromdig" present! :)
Jag har gett bort upplevelser, bland annat SPA och hockeymatch med tillhörande hotellnatt! O bägge grejerna har varit otroligt mysiga att genomföra,och fina minnen att ha med sig!
 
Ett tips, om man föredrar att leta presenter online, så är det att kika in på www.upplevelse.com
Här finns mycket bra att hitta!
 
Allt från middagar,till whiskyprovning.. Eller provköra nån frän sportbil kanske? Deeet, vore ju fasen tufft!
 
 
( bild lånad från www.upplevelse.com)
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0