♡ Glädje och Sorg

 
 
 
 
 
Glädje och sorg.. Två saker som är så otroligt nära varandra, samtidigt som det är så långt ifrån varann det bara går att komma.. 
Det är jobbiga månader nu, januari,februari och mars. Tre år sedan farmor gick bort.
Om en vecka är det två år sedan Världens goaste Henke gick bort. O om drygt en månad är det ett år sedan vi miste våran älskade vän Jens.
Jag känner mig jävligt ledsen och nere. Kan inte riktigt förstå det här jäkla skitsnacket om att "Allting har en mening, det finns en mening med livet"? 
Vad är det för jävla snack? Det kan inte finnas en mening med det här.. Att unga, friska människor bara ska ryckas bort. Ifrån vänner och familj. Deras liv hade ju för fasen precis börjat..
Vad är det för mening med att en liten bebis,mister sin pappa? Varför ska föräldrar behöva begrava sina barn?
Det kan ju omöjligt finnas nån mening med det.. 
 
Jag o Edwin dansade runt här förut, o fastnade vid våran fotovägg. Där fastnade jag, o framförallt vid några foton, dels ett på Jens,Nogga o Lowa. Det är ett så jäkla härligt kort, ren och skär glädje och kärlek.  ♡ 
Sen fastnade jag framför ett kort på Lowa, ifrån Edwins dop. En stolt storasyster som håller i dopljuset. Men ögonen, sorgen och smärtan i hennes ögon.. Det är ett jättefint kort,verkligen. Men jisses,vad jag började böla.
Lilla,lilla tjejen!  ♡ Det är sån smärta i hennes ögon. O Edwins dop var verkligen jättefint på alla sätt och vis, det var det. Samtidigt som det var sån otrolig smärta,sorg och chock.  ♡  ♡  ♡ 
 
 
Det är mycket glädje i sorgen också.. Vi har verkligen mycket roligt att se framemot under året.. O det glädjer mig verkligen!  ♡  O i lördags hade jag kvalitetstid, med mina järnladies. Mina älskade,fina diamanter.  ♡ 
Så jävla underbart, och få umgås. Skratta,gråta,prata och mysa. Och fylla på energiförrådet. Det behövdes verkligen, framförallt efter en tuff vecka. 
Jag älskar dessa tjejer nåt så otroligt, så jag blir gråtfärdig bara av tanken! Fantastiska NI!  ♡  ♡  ♡ 
 
 
Igår hade vi en lugn hemma dag, trots att jag körde i lördags så kände jag mig typ bakis större delen av dagen.. Det här med sömn,är sjukt viktigt så ere nog bara! Gårdagen avslutades på bästa tänkbara sätt, tillsammans med familjen Ångnell/Ehrnqvist. Tacomiddag, surr och Bingolotto! :) Lowa lyckades vinna en hunka, o blev överlycklig! ;)
 
 
Idag kör jag o Edwin mys,all dag long! Lowa ska in till stan i eftermiddag o dansa med Irmelin, så jag tror vi ska blåsa till Brunflo när Edwin vaknat o ta ut nå dollars,så Lowa kan äta med dom i stan.. Min stora tjej. Kan man inte på nåt vis stoppa tiden!? :)
 
 
Näe, borde passa på o få lite gjort här hemma nu när Edwin sover. Men jag har typ fastnat i soffan, poppar musik. Gråter emellanåt, o ler åt fina minnen med fina människor!  ♡ 
Tror fan jag skiter i alla måsten, och liksom bara är. Ligger kvar här,o lyssnar på musik istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Det är så sjukt att tiden går så fort, blev alldeles tårögd när jag läste ditt inlägg!
Hade jag bott närmare hade jag kommit med en dosa snus, blåa bumlingar och ev varm kram.
Ta hand om dig och kom ihåg att alla måsten kan man göra nån annan dag.
Många kramar ❤️

Svar: Ja,det är sinnessjukt hur fort tiden går.. Skrämmande!
Blåabumlingar ååh,de e gött de! Finns förövrigt typ ingenstans, brukar bunkra på Dollar emellanåt!;-)

Jag sket i måstena, o nu längtar jag bara tills Edwin somnat,o jag o Lowa ska mysa till Familjen Annorlunda!:-D

Kramar
Joanna

2014-02-03 @ 14:50:41
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: mamma

goa fina du, älskar dig kram <3

2014-02-04 @ 19:35:12

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0