♡ Longtime,No se

Har liksom inte riktigt orkat va här in o skriva.. Förut skrev jag jämt ifrån datorn, o när den krascha blev det som jag skrivit tidigare ifrånpaddan, men via webbläsaren. Meeen, nu har tydligen blogg.se bestämt sig för att det inte ska gå!? O jag gillar inte appen, varken den på paddan eller den på telefonen. Dom är ju olika,eftersom telefonen är android o paddan är just en padda.. Aja, jag har snart surat klart över det!

En annan sak som gör mig lite sur,är att jag heelt plötsligt gått o fått "högt blodtryck" Inge alarmerande, men högre än mitt standard på 110/70! Känns ju liite sådär med tanke på min öhhum, ringa ålder!;)

Veckan har bestått av en jäkla massa rännande. Inte min favoritsyssla direkt. Men blodtryck är taget flera gånger om, o ögonbottnarna är fotade.

Några roliga ränningar (tvivlar på att det faktiskt heter så,men de kändes bra) har vi också hunnit med. Igår t.ex tog jag o barnen o for till Aspåsnäset o välkomnade lille Nils till världen! O himmel,vilken liten goding! ♡ ♡ ♡
Mycket mysig eftermiddag!

Idag har vi rännt lite i stan, hängt med älskade vänner o fått lite nyttigheter gjort. Hävde körförbudet på bussen också. Bara det är en historia för sig,som gör mig mer än irriterad. Tjugo sekunder tog det, och kostade mig 350 riksdaler.. O man tycker att en tandläkare har bra timpeng!? Jisses!

Fixade lite presenter o gröt, o gofikade också! Kan ju även passa på att tipsa om FrösöBageriet,som ligger uppe vid Blåcenter. Kalasbra ställe! O alltid glad och trevlig personal! :)

Valde dock att skippa storhandlingen själv, tänker på blodtrycket helt enkelt!;)



Något jag gillar förresten är överraskningar,och positiva besked. 

I Onsdags fick vi besked om att skolan här blir kvar, ett år till iallafall. Glad dotter,o lika glada föräldrar! :) O igår kväll kom ett finfint mms på Allas vår älskade lilla krigartjej som var färdig opad,o allt hade gått bra! 

I lördags fick jag massor av tulpaner, jag älskar tulpaner. Dessutom fick jag Världens finaste bonad, som alltid hängt i köket hos min älskade o grymt saknade lilla farmor. Nu ska den bo hos oss, och alltid hänga i vårat kök! :) 

Idag fick jag börja dagen med ett gomorronmms från en annan liten krigartjej! ♡ sen fortsatte det med en fin present av en vän, som jag ska bära varenda dag framöver! En otroligt gullig o fin gest, på sitt vis.. :)


Imorn vankas 1årskalas för Märtis, det ska bli roligt. O sorgligt,sakensamt o Alla känslor på en o samma gång..
Lowa har iaf bakat negerbollar till kalaset! Gofian!:)
På Söndag kör vi 2årsfirande för Sebastian. En riktig kalashelg kan man säga!;)


Nu ska den här morsan sova,o ladda för allt kalas! 

Bjussar på nå kort ifrån dagen..
All snö som kommit, gjorde ju att traktorn höll på bra länge med o ploga här ute.. Till Edwins stora glädje blandannat! ;)



Eller näe, va faan vi hoppar tydligen bilderna.. Eftersom jag tydligen inte kommer åt dom från den här jäkla appen!!! Gaaah.


Godnatt.


Era tankar..
Postat av: Sofia

Va faan, ville du inte vara olaglig längre? ;)
Ja jo dom tar bra betalt på bilprovningen, ungefär som på jemtbil!! Lämnade in den i onsdags och nu lysröret en lampa som inte gjorde det innan! Säkert bra för att dom tycker jag ska åka ner igen för att lämna in den igen! Suck!

Hoppas ni får en jättebra helg men allt kalasande, hälsa lowa från oss och tänk på att andas, blodtrycket blir bättre då!
Kram

Svar: Jojo,jag ville ju de!! Men Lowa är så förbaskat snuträdd.. ;)

Kul,med bilar. Själv misstänker jag fetpunktering imornbitti! Blä!
Joanna

2014-02-21 @ 22:54:55
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahah har hon blivit stoppad ett par gånger kanske ;)

Jaså, det lät ju mindre kul, är sambon din ledig kan han ju fixa det! Lätt ju ;)

2014-02-22 @ 00:24:45
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0