♡ Ortopeden

 
Idag har jag o Edwin varit till ortopeden.. Gick kalasbra, sånär som på lite lite tårar.. Då Edwin var mer än jätte trött! Men jisses vilka bra läkare.. Ojoj, var alldeles lyrisk efter vårt besök! Det finns alltså riktigt bra läkare lite varstans! Å det glädjer mig! :)
 
Hann med o äta lunch mer morsan,innan besöket också. Trevligt det! O säga hej till Millie med föräldrar både före o efter läkarbesöket, då dom också hade tid där idag! :)
 
Öste hem för o hinna möta upp Lowa.. O då gick hon till en kompis, så nu sitter jag här själv o filosoferar. Edwin är tydligen svintrött för han sover då än.. ;) Borde ta tag i nå vettigt, men är också svintrött..så jag skjuter på det lite till!
 
I lördags kom Ida på besök.. Mycket trevligt, skratt surr o mellomys! O framförallt QXgalan.. Alltid lika roligt o se den tycker jag! O Måns Zelmerlöv.. Jisses, han är tamigfaaan riktigt ögongodis han!;)
 
Lowa o Ida höll på o stod på händer emot en vägg o grejade i lördags.. Edwin var också där o skulle försöka., gick sådär om man säjer så.. Sötskruv! Imorse efter frukosten när vi höll på o busa, började han igen..
Haha, ser så jäkla roligt ut.. :)
 
 
näe, näe, fli ur diskmaskinen o köra igång en maskin med tvätt kanske?
Trist och nödvändigt ont..
 
Imorn tror jag vi ska åka på Öppnaförskolan i Bräcke, med Märtis o Ulrica.. Kan bli spännande! :)
 
 
 
 
 
 
Vill ju vill ju göra som syrran! ♡ 
 
 

Era tankar..
Postat av: Sofia

Vad har ni gjort på ortopeden? Är det nått fel på grabbhalvan? ;)
Du kan få komma hit och diska och tvätta med, skulle även behöva städas! ;)
Jag bjur på te när du kommer 😝

Svar: Taskiga gener!;-)Nääerå,skulle kolla upp ett ben,som har varit så utroterat liksom.. Har dock redan blivit bättre, är ju svinlänge sen bvc skickade remissen! ;-)
Eeeh,pass på den! Fick förövrigt varken städat eller tvättat här hemma heller!;-) Meen diskmaskinen kom jag inte undan.. :-P
Joanna

2014-02-10 @ 16:46:14
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Anna

Men då va de ju eran bil vi såg, va in på öron, skulle ha ringt ju ;)

Svar: Jaa,det skulle du gjort!!:) Då hade vi kunnat sagt heej! :)
Joanna

2014-02-10 @ 23:03:26
Postat av: ♥ Tirja ♥

Han är ju för söt lilleskrutt!
Det klart han vill göra som världensbästastorasyster!!

Hoppas ni får roligt idag :)
<3

Svar: Ja, han är en riktig gofis.. :) lustigt hur tidigt dom börjar på o vill göra lika som största idolen! :)

Blev dock inge öppna för oss.. Fick besök hemma istället, miinst lika bra det! :) o toppen för en sliten morsa!;) höhö..

Puss
Joanna

2014-02-11 @ 12:26:24
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0