♡ 2013 blev äntligen 2014

Ibland har det känts som att 2013 aldrig skulle ta slut... Fy sjutton vilket år! Det har varit så mycket elände och skit. Ilska och sorg! 
Givetvis mycket kärlek och bra saker också!  Men nu jäklar siktar vi framåt.  2014 ska bli ett fint och bra år! O jag vill ha kvar varenda människa i min närhet.  Jag vill att alla i min närhet ska få må bra och vara lyckliga!  ♡
 
 
Dock vet jag, att året började på värsta tänkbara sätt för många då en ung man igår hittades död. 
Alla mina tankar går till hans bröder, övrig familj och alla vänner! ♡ Livet är så otroligt skört, och orättvist så fy faan! Jag hoppas och tror att Jens och Henke kommer ta väl hand om dig, på en annan plats!  Sov gott! 
 
 
 
2013 avslutade vi här hemma i lugn och ro. Med sällskap av Mikael, Carro o lilla Millie! :) Åt massa god mat, spelade bingolotto o bara tog det lugnt!  Vid tolvslaget var vi ute på gatan tillsammans med alla andra grannar, skålade och kollade på fina raketer!  Vid 02 gjorde vi kväll och somnade ovaggade! ;)
 
Igår vaknade vi FÖRE ungarna.  Även den lille Tornadon som inte ens varit uppe o nattsuddat.. Så den sovmorgonen tackar jag ödmjukast för! 
 
Tog en promenad hela familjen sen, spanade in området härikring! ;) O Edwin fick inviga pulkan.  Till sin stora glädje, han sken som en sol hela tiden!:) 
Fick sällskap av Svärfar och Eva på eftermiddagen också, alltid lika trevligt!  
 
 
 
Tänkte att jag skulle försöka summera ihop 2013 också. . Göra ett bokslut liksom.  Men det får bli ett eget inlägg lite senare.. ;)
 
Nyårslöften? Hur har ni det med det?  :)
Eller mål inför det nya året?  Tycker det känns och låter bättre med mål jag! ;) 
 
Jag ser framemot 2014, då det ska bli ett bra och fint år!  Vi har planer, stora som små. O jag hoppas innerligt att det går som vi vill!
 
Vad har jag för mål för 2014 då? Vad vill jag göra? 
 
¤ Jag vill bli en gladare och mer närvarande mamma och flickvän.  (Samma som varje år! Men för närvarande kan man ju aldrig bli.)
 
¤ Jag vill och ska få till perfekta blodsocker värden,  och även överväga att börja med pump igen. 
 
¤ Jag vill kunna ta det lugnt, och inte må dåligt över det. Sänka ribban och prestationsångesten.
 
¤ Jag vill kunna släppa mitt kontrollbehov, över allt. 
 
¤ Jag vill kunna omge mig av vänner och människor som jag älskar och bara gör mig lycklig! 
 
¤ Jag vill slippa energitjuvar. 
 
¤ Jag vill bli bättre på att planera för att underlätta vardagen.Bli bättre på att säga Nej, när jag inte orkar eller vill.
 
¤ Jag vill må bra, och vara lycklig tillsammans med dom jag älskar! 
 
 
Vad är era mål med 2014? 
Vad har ni för planer och drömmar? :)
 
 
 
Lite blandat med bilder ifrån året som gått..
 
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
   
 
   
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
 
   
 
   
 
 
   

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0