♡ Äntligen

Äntligen får man gå och sova.. Har längtat efter sängen, sen jag klev upp imorse! 
Varit helt ur fas liksom.. Blä!
Ingenting har liksom funkat.  Humöret har åkt nån slags berg o dalbana. Lederna har värkt nå djävulskt.. o bla bla bla!
 
Rätt som det var dök Pelle upp här, huxflux! Det var trevligt, och förgyllde dagen!  
 
Sen har ju givetvis den här lille, något enerverande halvmeters juniorn, också förgyllt min dag! På sitt speciella vis! Med bus o skratt, ilvrål o skrik..
 
Den lite större minime hade ju lång dag på skolan idag, så henne känns det knappt som man träffat! :-/ Vi fixade dock middag ilag!  Rullade köttbullar o så. Till det blev det peran, lingonsylt och sås! Mumma för magen det! :)
 
Tog en lååååång dusch när E var lagd.. o jisses så skönt!  Kände mig lite bättre efter de faktiskt.  O iofs, så gör ju värmen gott för lederna.  Så det kanske inte är så konstigt ändå! :)
 
 
Förövrigt så längtar jag som sjutton till den 1/2. Då jäklar gott folk! Då ska vi lyxa! Jag och mina älskade tre, järnladies! ♡
Spa från kl 13 på SpaKliniken, sen god middag på Bashiras! Mys och häng i massor!  Här ska tankas kärleksfull energi, jäklaranåda!! ♡♥♡
Wiiiihoooo! :)
 
Näe, nu knoppa. Imorgon ska det bli en betydligt bättre dag än det varit idag.  Joorå, för det har jag bestämt mig för!  
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: mamma

Varmt bad är inte heller så dumt för onda leder.. saknar dig Joanna svårt när arbetsdagarna är långa och avståndet till dig lite längre än förr..Lunch nån dag med mamsen när du är till stan ?? Krama barnen från mig <2

Svar: Näe,det är alldeles sant!:) Ja,fast det tar inte mer en 30 minuter från stan mamma!;)
Lunch låter toppen! När? Jag kan ju åka in för o luncha vette!;)
Puss <3
Joanna

2014-01-15 @ 23:35:00
Postat av: Me & My Baby Dolls

Så skönt med långa bad/dusch! Love it!

Ja ska bli kul med fam. Annorlunda :D vet iaf att 12-barnsmamman Mirka ska vara med!

Svar: Jaa, sjukt skönt! :) De e fasen vardagslyx!;)
Jasså!? Åh va kul.. dom verkar ju så jäkla härliga! :)
Joanna

2014-01-16 @ 10:39:03
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0