♡ Bad.. I toan!

Känslan när mobilen tar ett bad i toaletten.. Alltså, jag vill på riktigt typ grina!
Jag vill grina rätt mycket faktiskt.. Mest för att jag har verkligen inte möjlighet att köpa en fungerande telefon..
Sen har jag faan allt i den telefonen..
ALLT.. Jag har ju för faan inte ens en "vanlig" väckarklocka.. o ingen kalender!
O vi har ju ingen hemtelefon längre heller,eftersom mobilerna fungerar här. Förutom när dom badat då, uppenbarligen.. Meeeen, skjut mig!! Är så jäkla lej nu,så fy faan.
 
Har dessutom ont i magen,o mår halvtjyvens. Så jag har faktiskt bäddat ner mig i sängen! O här tänker jag fan tjuriga i ett par dagar..
Var jag inte på dåligt humör innan så blev man ju det!
Helvete också!
 
 
Sååå, om någon har en fungerande telefon att låna ut så kan ni väl skicka iväg nå röksignaler,eller slå en pling till min sambo! Kan eventuellt räcka med ett batteri som passar i en Samsung S2 också!
Hederlig snigelpost borde också fungera!
 
 
FÖRBANNADE JÄVLA SKIT!!!     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Hoppsan Kerstin :/ va hände?

Svar: Hade den i fickan på tröjan,och lutade mig över toan.. Så jävla lejsamt! Har mitt simkort i gamla telefonen nu, men där är ju mikrofonen helt paj,så jag kan bara smsa o använda väckarklocka typ! Förövrigt så har typ även turban på biljätten gått sönderockså... Braaa helg! :(
Joanna

2014-01-20 @ 11:02:15
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Sofia

Att du lyckas Joanna ;)
Har du fått till den eller fått en ny?
Kram

Svar: Jo jag bad ju till gud om en ny, men det funkade tydligen inte så.. Så jag får klara mig tills jag vinner på lotto som det verkar.. Kram
Joanna

2014-01-20 @ 12:30:24
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du får smöra för maken dig Joanna! ☺️
Nu när din har torkat, den funkar fortfarande inte?
Kram

Svar: Näe,har inte torests kolla nå mer.. Hoppas på att den ska självläka,as we speek!:)
Joanna

2014-01-21 @ 12:19:02
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0