♡ Hur många lingon finns det i världen?

Underbarare film, finns det ju helt ärligt inte! 
Jag älskar den.. o den går på tv nu! Bättre kan det väl knappast bli? :)
 
Vi tog oss iväg för middag med momman, Jocke o Jessika!  Trevligt som tusan, o jag tror momman uppskattade det! 
Hann med en handlingstripp på Maxi också, så nu klarar vi förhoppningsvis veckan! 
Skulle dock behöva åka o köpa reflexvästar. Då våra är helt borta!  Någon försvann i flytten, o den Lowa hade i torsdags är nu spårlöst borta. 
O eftersom det inte är riktigt ljust om mornarna när vi går till skolan.  Så vill jag ha det. Plus att jag vill att Lowa ska ha det om hon är ute o leker på eftermiddagen.
 
Få saker gör mig nämligen så vansinnig, som när folk är ute utan reflexer i mörkret! !
På riktigt, hur svårt kan det va?
I december när vi åkte till Orrviken på mornarna stod det ungar överallt längs vägen och väntade på bussen.  Både längst e14 och vägen mellan Brunflo och Orrviken.  O få av dom hade reflexer. Med andra ord, dom flesta syntes skitdåligt!
I vissa fall kom det svartklädda föräldrar gåendes med barnen längs vägarna, också heelt utan minsta reflex!!!
Huuur tänker dessa människor?  O hur kan man som vuxen skicka ut ungar att gå och stå längst vägen.  I kolmörker, i med halt väglag! ?
Jävla idioti!
 
 
Näe, nu ska jag kura ner mig under täcket, kolla på filmen och ladda inför kommande vecka!  
 
Ska försöka få till en matsedel för två veckor framåt också tänkte jag! 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Så jävla skön film!!
Dock ingen bra film att ha en son sovandes efter många om och men på armen när man bara vill asgarva! Svårt å hålla tillbaka till "lägg ner vägverket" "check" "äh jag svimmar då" mm mm! ;)

2014-01-12 @ 22:27:18
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0