♡ Okristligt tidigt.

04.15 tyckte LillTornadon att det var en briljant idé att vakna på. Jag såg i kors.  Sambon mådde skit och klagade på halsont.  Edwin låg emellan oss i en halvtimme-timme,  och predikade på sitt alldeles egna sätt.  Samtidigt som han alternerade med att slänga nappen i huvudet på sin far och mor.. Såna tillfällen känner man lätt en "Meeeeen, skjut mig känsla! "
Till sist gick jag in med han på sitt rum och la ner han i hans egna säng.  Inom loppet av 30 sekunder sov han och drog tunga stockar! 
O återigen blir jag förbannad på mig själv som överhuvudtaget tog han till vår säng.. Det FUNKAR JU INTE!  O nu är ju jag givetvis den enda som inte kan somna om! 
Frustrerande. 
 
 
Igår skulle vi köpa pizza, äta den och somna på soffan i en hög.  När LillTornadon var lagd ringde Jesper för att beställa, o jag hade lovat Lowa att hon o jag skulle åka ner o hämta. Pizzerian ligger bara några minuters bilresa hemifrån. 
Så lätt gick inte det! Dom hade stängt till 27de Januari!  Vilken jävla dundertabbe! !
Klockan 19 en fredagskväll är man dessutom inte så sugen på att rota i frysen och börja med något lång kok heller!  FAIL kan man väl säga! 
Så vi fick blåsa till Brunflo och köpa mat istället,  o en timme senare var vi hemma igen!  Detärjubarasååtypiskt! 
Jaja, vi fick mat i magen och vi fick ligga på soffan o slöa allihopa! 
 
 
Kände mig sjukt slut i huvudet efter en jobbig eftermiddag med diverse samtal hit och dit. O känner en jäkla ilska och frustration över att man som anhörig har så förbannat svårt att göra något.  Skulle egentligen bara vilja banka in vett i huvudet!  Men det är ju helt lönlöst.  Känner lite hopplöshet över hela situationen..
Hopplöshet, frustration och en jäkla ilska. 
 
Känner inte riktigt att det här är vad jag vill eller orkar lägga min tid, kraft och energi på egentligen. Men jag gör det iallafall.  
O jag hoppas det är värt det, i slutändan.
Då har jag/vi iallafall gjort allt vi kunnat.
 
Luddigt som sjutton, jag vet.. Men jag behöver skriva av mig ibland!  O då kan det bli lite luddigt emellanåt.. För jag är jag!  
 
 
 
Svågern fyllde förövrigt år igår, så vi ska dit och fika idag!  Så jag hoppas på att kunna somna om en liten stund iallafall, så man slipper vara som en Zombie större delen av dagen!  ;) Samtidigt som jag vet att ibland blir man ju liksom bara ännu tröttare av att somna om den här tiden.. Borde kanske gå ner o spendera morgonen i tvättstugan istället? 
På riktigt förresten, det är fasen grymt att ha en EGEN tvättstuga! Wiihoo! :)
 
 
 
 
 
 
Ni är tamigtusan det bästa jag vet.. ♡♥♡ 

Era tankar..
Postat av: mamma

Du ska vara stolt över dig själv Joanna, för att du faktiskt "GÖR" något och samtalar MED den det gäller och inte OM. Tyvärr kan du inte bestämma utgången men du kan välja hur du ska förhålla dig till den. Sen är ni ju flera som reagerat och pratat och då är ni starka tillsammans. Jag är så stolt över dig Joanna, och det ska du också vara, kram <3

2014-01-05 @ 15:26:35

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0