♡ Risig

 
Känner mig ruskigt risig.. Jävligt ocoolt. 
Edwin känner sig varken risig, eller kan förstå att hans mor är risig. Det är fullt ös iallafall! ;)
 
Vi har lekt på hans rum.  Spelat xylofon och kört traktor i massor.  Han är iaf lättroad.  Leker på bra på sitt rum. Utforskar saker och poar på.. :)
 
Meen, just nu längtar jag till han ska sova lunch! Då ska jag banne mig också ta en powernap..
 
Apropå att utforska saker. . Varför ska det klättras på precis allt? Kan verkligen inte minnas att Lowa var en sån här klätterapa.
Va faan pojk, koncentrera dig på att få till gåendet istället!  
Han tar ju några steg då, men efter fem-sex steg dyker han ner och kryper iväg i en hiskelig fart istället!  Det går ju fortare så, typ..
 
Tur han är charmig iaf! ;)
 
Lowa var på Skorpan igår, Skorpan är som en fritidsgård för dom lite yngre barnen.. Hämtade hem en väldigt glad och nöjd tjej därifrån! :)
 
Det är så roligt att se henne.. Hon verkar verkligen trivas så himla bra!  Med skola, och kompisar!  O det gör mig verkligen så glad! ♡
Vi trivs verkligen bra allihopa.  Älskar som sagt var huset! ;)
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0