♡ Samvetet

Jag har så dåligt samvete, jag vill så gärna träffa och umgås med alla mina diamanter! 
 Jag saknar Mina fina Järnladies, med tillhörande trollungar o gravidmage så det faan gör ont i hjärtat!!! :( ♡ ♥ ♡
 
Saknar lillamakaronen med föräldrar.
 
Saknar min GullhÖNa o lillprinsen.
Saknar min Linda o alla kidsen.
Saknar mina favvotwins m bihang. 
Saknar Varenda en av alla mina diamanter. 
O jag vill ses!! ♡♥♡
 
När ska orken infinna sig?
När Jesper kom hem idag var jag verkligen helt färdig.  Vi tog oss inte ens till Boda för o gratta Johan. 
Jag tvärsomnade. 
Jag vill ha kraft, ork och massor av energi. 
O tid, massor av tid.  Tid för att kunna umgås och tanka positiv energi! 
 
Jisses!  Låter ju nästan bitter. . Det är jag faktiskt inte.  Men jag vill liksom så himla mycket. 
 
 
Lowa hade sin första skoldag på nya skolan idag.  Gick kalasbra!  :) Hon är väldigt positiv och det är vi också.  Känns riktigt bra! :)
 
Edwin kan man väl säga har varit allt annat än sig själv idag!  Jisses!  Vad hände med våran lilla solstråle? 
Ingenting har varit bra idag, absolut ingenting.  O ingenting har hjälpt mer än max fem minuter! 
Skrik, gnissel och grin all day long.
Så jag har bestämt att imorgon ska den goa, lilla trollungen vara tillbaka! 
 
 
Har förövrigt motionerat idag.. Yeey, liksom! 
 
Imorgon är det fredag, igen.  Vilket innebär helg..
O förhoppningsvis en sovmorgon! ;)
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: jeanette

Å jag saknar er osså!! Låg å tänkte på att jag kanske skulle passa på att ta ut min 30 års pressent snart innan suss lilla liv kommer...gäller kanske att passa på när alla har chans att vara barnlediga!! Vad tror ni?! Tror vi alla skulle behöva tanka lite tillsammans;) puss

Svar: Jaaaaa! Det tycker jag absolut vi ska göra! ♡♥♡
Joanna

2014-01-10 @ 18:56:38

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0