♡ Skotta snö?

Tror fasen jag måste ta tag i snöskottandet här hemma. . Eller ska man tro att Jesper kommer hem i tid idag? 
Jag har ju tagit fram lingon ur frysen, o tänkte ju passa på o koka lite sylt medan Edwin sover!  Har ju nämligen heelt slut på lingonsylt. O de känns ju inte okej! ;)
Ska vi dessutom äta fläskpannkaka till middag, så vill åtminstone jag ha lingonsylt till..
 
Får se vad som hinns.. Sylten kan jag ju förvisso koka när han vaknat också..
 
Fasen vad brydd jag blev när min väckarklocka ringde imorse.  Var helt säker på att de va Jesper som låg bredvid mig, o hade försovit sig rejält!  Inte förrän jag försökt väcka "han" en stund inser jag att det var Lowa.. Hahaha! :)
Hade inte ens märkt när hon kom.. Lillskruttan!  ♡
 
Edwin vaknade strax efter o sen var dagen i full gång! :) Vi har busat o lekt hela förmiddagen, o Lill Tornadon har varit på toppen humör! :)
 
Nuu, vila! O snöskottning kanske? 
 
 
 
Klätterapa, varför stå på golvet liksom?  
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Står man på golvet så når man ju inte lika bra ;)

2014-01-16 @ 12:13:24
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0