♡ Vila o Fredagshandling

Jajjemän, jag ligger på soffan och vilar.  LillTornadon ligger ute i vagnen och sover!  Så det gäller ju att passa på! ;)
Blir nästan stressad när han somnat, för jag vill hinna göra undan massa grejer som är enklare när han sover.  Diska, städa osv! Samtidigt som jag vill hinna vila en liten stund och ta det lugnt!  Haha! 
Idag hann jag både röja i köket och nu ligger jag ju här!  :-)
 
Känner att jag gjorde ett riktigt smart drag imorse, som tog o släppte av Lowa på skolan och sen for direkt till stan för o handla.  Klockan elva var vi hemma igen!  Hann t.om med lite bus innan lunch! :)
 
O sjukt skönt o slippa allt folk!;)
 
Fick för mig att åka in på Lidl och kika.  O på riktigt, varför handlar man inte där oftare?  Inte alls så tokig butik.  Dock fattades en del saker, så det blev Coop forum för komplettering! 
Står dock fast vid att Maxi är min favorit affär! ;)
 
 
Till middag idag tänkte jag göra Chili con Carne, har längtat efter det länge! O Lowa blev överlycklig när jag frågade henne imorse om vi skulle äta det!:) Lowa är väldigt tacksam vad det gäller mat. Hon äter det mesta. Dock är hon inte så förtjust i Potatismos! ;)
O hon gillar framförallt mat som jag gillar.  Helstekt lax i ugnen är hennes favvorätt. :)
Kräftsoppa älskar hon också.  O surströmming!  ;)
Tjälaknul o pergratäng är också en höjdare! 
 
 
Lillebrorsan följer hennes fotspår och äter också allt.. :)
 
Något som mina barn dock aldrig får hemma är Korvstroganoff. För JAG KLARAR INTE AV DET! 
Jag köjjs bara av lukten och synen av det!
Så det kan jag tyvärr inte göra! ;)
Makaronipudding och Köttfärsfrestelse är också sånt jag liksom inte klarar av! Haha. .  :)
 
 
Nu är LillTornadon vaken så vi ska roa oss med o köra igång en tvättmaskin och tända upp.
Sen kommer förhoppningsvis Märta och Ulrica en sväng o leker med oss! :)
O Stor tjejen kommer ju snart från skolan också! ♡♥♡
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0