♡ Fotograferingar

Jisses, jag är heelt slut efter dagens Fotograferingar.. 
" Le meed ögonen.. " Jaha, hur sjutton gör jag det då!? Typ..
 
Aja, återstår o se hur detta slutar.. ;)
 
Har hunnit lekt i en lekpark med kidsen o lunchat på Torgbrinken, mellan dom olika fotosessionerna också! O vädret har chockat oss alla tror jag.. Soligt och skönt! :)
 
Förberett en tårta inför morgondagens födelsedag,  så här på kvällskvisten också, och gjort en Key Lime Pie.. Hoppas på att det blir mumma.. 
 
 
Var halvtrångt i sängen inatt när jag skulle krypa ned hos mina vildskinn! ;)
 
 
 
 
O eftersom jag är på Go'sia rektut kan jag ju även bjuppa på en magbild ifrån igår, när det prövades kläder för glatta livet! ;)
 
Gravid vecka 33 (32+3)
 
 

Era tankar..
Postat av: Me & My 6 Baby Dolls

Blir det en pojke eller flicka? Namn? :D

Svar: Vi vet inte egentligen, fast jag är övertygad om att det blir en pojk! ;-) Stackarn kommer nog o få va namnlös, eftersom vi har rejält svårt att enas om namn, oavsett kön! :-P
Joanna

2014-07-03 @ 13:50:36
URL: http://mybabydolls.se
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Hihi sådär ser det ut i vår säng också! Hihi

2014-07-03 @ 16:11:15
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

:-) Känner igen vyn :P

Svar: Hahaha.. härligt att höra att det är lika för fler! ;)
Joanna

2014-07-10 @ 09:31:02
URL: http://madelein.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0