♡ God morgon!

Alltså, min urinblåsa är ju typ gigantisk.. Jag har ju liksom inte haft de klassiska problemet att man måste springa på toa o kissa hela nätterna, förrän nu först! O det är ju inget problem nu heller, men just att nu först har jag börjat vakna vid den här tiden för att kissa. O det ska man ju inte klaga över! ;)
 
Nu är jag ju dock vaken, helt själv.. Men hoppas på att få sova lite mera.. Blev tidig natt för mig, igår.. Sköönt! :)
 
Igår kunde vi sitta ute och äta middag! Wiihoo.  Det är vi ju inte bortskämda med, om man säger så.. Härligt det! :-) Tjälaknuln blev toppen,  jösses tror liksom inte att det går o misslyckas med det! Munorgasm deluxe! 
Svärfar&Eva gjorde oss sällskap.. Alltid lika trevligt, och lättsamt! Svullade i oss Jordgubbar till efterrätt.. Tror seriöst, jag kan äta hur mycket jordgubbar som helst jag! :-D
Ungefär som med majskolvar och piggelin.. Gravid cravings, minst sagt! Har ni/Har ni haft några speciella cravings när ni varit gravida!?
Med Lowa så var nog min största last, såna små ölkorvar på lösvikt! ;) Haha! :)
Med Edwin så kräktes jag ju mest bara, av allt.. o hela tiden! Men piggelin funkade då också! ;) 
Jordgubbar har jag svullat under dom graviditeterna. Också! 
O förutom det, så är Cravingsarna just nu Majskolvar, Piggelin och Champinjoner.. Lustigt hur det kan bli! ;-)
 
Lördag idag, och våran dag är nog planlös vad det vet! Det kanske börjar bli dags att förbereda lite för bebis? I vilken vecka har ni börjat förbereda tro? 
Kommit inte ens ihåg när vi gjorde iordning inför Edwins ankomst! O det är ju inte så fasligt länge sen.. 
Vi har ju förvisso mer än en månad kvar till BF men vet ju att bebis kommer tidigare, så det är ju bara typ tre veckor kvar.. Det är ju typ ingenting, samtidigt som det känns som en hel evighet! Ujuj..
 
 

Era tankar..
Postat av: Karro

Syltlök! Haha, ja typ allt som är inlagt var jag väldigt förtjust i när jag var gravid. Huvva! :p

Svar: Haha, har en kompis som också blev helt galen i syltlök!! Kan du äta det nu, efter graviditeten? :)
Joanna

2014-07-05 @ 09:16:03
URL: http://mkarolinae.blogspot.com/
Postat av: Sabina

När jag väntade Lea så åt jag minst 1 kg gröna äpplen (dom gröna, hårda och riktigt sura;)) om dagen, de va väl för övrigt allt jag kunde äta utan att kräkas ihjäl mig och gissa hur jag blev i "kistan" ;)...:/. Med Lava och Lovali så var det mandariner och vindruvor :). Med Levi åt jag Co-Co (godiset alltså;)), mycket choklad över huvudtaget och med Lillan var det Guldnougat och äppelmer.

Dom säger ju att om man är sugen på sötsaker så är det pojkar och frukt och grönt så är det flickor och det har ju stämt på mig utom med Luna :)

Svar: Vad roligt det är med dessa måste ha behov, o man kan ju dessutom äta huuur mycket som helst av det!! :)
Haha, jasså? De hade jag aldrig hört.. däremot har jag hört att man blir mer illamående om det är en pojk.. nåt du märkte? Kram
Joanna

2014-07-05 @ 23:03:41
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0