♡ Gråhårig

Små barn, små bekymmer säger man ju.. o jag börjar bli benägen att hålla med!! 
 
Våra nioåring får inte Ha varken Facebook eller Instagram.. Varför!?
 
För att vi tycker att hon är för liten!! 
 
Vad har ni för åsikter? Vad tycker ni!? Och varför tycker och tänker ni som ni gör!? :)

Era tankar..
Postat av: Sofia

Håller med dig!
Det finns alldeles förmycket konstigt folk på internet som små barn inte behöver "träffa"

2014-07-07 @ 14:12:51
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Frida

Vettigt tycker jag. Är dessutom 13 eller 15 årsgräns på fb. Nej bra beslut av er tycker jag. Finns för mycket skit på bland annat nätet.

Svar: Ja, så känner vi också! Samtidigt blir jag så jäkla brydd över alla andra föräldrar.. bryr dom sig inte, eller har dom liksom ingen koll?:-/
Skönt att få höra, att nån tycker lika som oss iallafall! :)
Joanna

2014-07-10 @ 09:13:19
URL: http://www.diaria.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0