♡ Jojo..

Tvärsomnade, sov i max 15 minuter.. Sen vaknade jag,  o mådde/mår tvär kasst.. Vill egentligen bara gråta..
Vaknade i fullständig panik,  trodde någon försökte ta ihjäl mig.  Kändes som någon satt på mig, o jag kunde liksom inte andas.. Efter att ha kravlat mig upp i en sittande pose i sängen, insåg jag dock att förövaren var ingen annan än min egen mage!?!  Kuul! Ryggen värkte, o jag har lite jobbiga förvärkar ibland.. Så jag ruskade liv i Jesper som fick massera en stund..
 
Nu har jag lagt mig på soffan, är tusen grader i sängen.. o det liksom bara kryper i hela min kropp.. Lite ångest känsla över allt på nå vis! O jag vill verkligen bara grina.. Vette  sjutton varför!? Hormoner som ställer till det kanske? 
 
Imorgon är det iallafall äntligen fredag.. Kan ju inte bli annat än bra! 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0