♡ Morfar

Igår morse, gick min älskade morfar bort..
Jag och Edwin var dit förra veckan,  o han frågade återigen huuuur många bebisar jag hade i magen egentligen.. ;) Med en sån jätte mage, borde det vara en tre-fyra stycken tyckte han! ♡
 
Nu hann han tyvärr aldrig få träffa sitt yngsta barnbarns barn.. o det gör ont i mig! Han älskade verkligen Lowa och Edwin.. ♡ 
 
Vi saknar redan morfar, och det känns otroligt konstigt och tomt. Men han  har det bra nu, ingen smärta. O inga sjukdomar som förstör livskvaliten! ♥♥♥
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNA

Skönt att ni va där för inte så länge sen ändådå! Tänker på er ♡

2014-07-21 @ 19:29:43
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Cissi

Kram

2014-07-21 @ 20:21:32
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: mamma

Det är så sant som du skriver.Pappa pratade aldrig känslor men jag kände hur mycket han älskade dig och barnen.Han gjorde aldrig skillnad utan var genuint intresserad av alla barnbarn å barnbarnsbarn,och det som hände i era liv.Ja Pappa var envis som få,bestämd å ibland sträng,men också småbusig och retsam. Livet tar och ger.Pappa har haft sin tid på jorden och jag kommer sakna honom jättemycket och alltid att minnas honom.💜Snart kommer en liten bebis att älska och få glädjas åt,det är fantastiskt,kram 💜

2014-07-21 @ 22:35:16
Postat av: Sabina

Kram till dig <3

2014-07-22 @ 15:43:44
URL: http://sabinaelvstal.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0